Menu
A+ A A-

RUVILLE

ruville


Firma Ruville vznikla už v roce 1922 a byla založena Egonem von Ruvillem, jedním z průkopníků volného a nezávislého trhu s automobilovými díly. Tato tradice se rozvinula v dnešní době do značky, která představuje celosvětově známého specialistu na automobilovém trhu s náhradními díly. Na začátku 21. století byla společnost Ruville zakoupena německou firmou Schaeffler Gruppe, která je zároveň majitelem zvučných značek jako LuK, INA, FAG. Ruville se sídlem v Hamburgu dodává své díly do více než 100 zemí světa. Značka Ruville je synonymem kvality a inovace. Precizností zajišťují bezpečnou cestu nejen v optimálních podmínkách vozovky, ale i ve výjimečných situacích. Díky stálému vývoji se stala ze společnosti Ruville jeden z nejlepších specialistů na náhradní díly. Tajemství jejich úspěchu spočívá v kvalitě a odborných znalostech, velký důraz kladou na spokojenost zákazníků. Zda jde o osobní nebo nákladní auta, všem svým zákazníkům dodává vysoce kvalitní výrobky. Léty prověřenou originální značkovou kvalitu výrobků si proto zákazníci velmi oblíbili.

Ruville součástí Schaeffler Group (společně s LuK, INA a FAG)

Čtyři značky, řada výhod a kompletní portfolio. V LuK, INA, FAG a RUVILLE stojí značky za technickou dokonalostí, inovační silou a vynikající kvalitou. Celý paket těchto značek zahrnuje maximální rozhraní, rozšíření tržního potenciálu a posílení značky Ruville. Tím bude zabezpečeno větší pronikání Ruville na trh náhradní spotřeby s maximální optimalizací produktového portfolia, což zároveň posílí její konkurenční výhodu a servisní výkonnost Schaeffler Group.




Přihlášení nebo Registrace



Principy ochrany soukromí - zpracování souborů cookies

Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" a používáním našich stránek a e-shopu souhlasíte s užitím souborů cookies. Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání internetových stránek, zajištění správného fungování internetových stránek a zajištění komfortu užívání. Cookies mohou být použity také pro marketingové účely, prodej prostřednictvím třetích stran a pro přizpůsobení služeb individuálním potřebám uživatele.